Jag kom inte in

på jobbet.

Efter min 2 veckors semester har jag tänkt på jobbet..hmm 0 gånger!

Det visade sig då jag skulle öppna och stod utanför dörren, drog mitt kort och skulle slå koden. Just då insåg jag att det stod helt tomt i mitt huvud. Ja provade säkert 10 olika men inget funkade.5 minuter gick och jag blev väldigt stressad.
Jag kom in, i tid. End of story.

Jag insåg i mitten av historien att det inte var speciellt intressant, just för att ja kom i  tid, hade varit roligare om ja  blev sen och någon annan fick göra mina arbetsuppgifter, haha!  Thats a story.

Michael är död. Inte pappa Michael. Utan Michael, the black/white man. Ja tänkte skriva att ja kommer sakna honom men de e ju fel. Han har ju inte gjort nåt nytt på ett tag.
Men ja kommer dansa och sjunga hans låtar MYCKET. Vilket jag faktiskt gjorde innan han dog me!

Nog om det. Nu regnar det, och ja dricker julte.
HoHoHo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0