Brüno

Oj vilka härliga dagar jag har haft! Hela helgen har varit grym.

I lördags firade jag först pappa med tårta och presenter. Sedan mötte jag upp Karolina, vi handlade massa god mat på konsum och begav oss hem till mig.
Där satte vi oss i fönstret med bakpotatis och laxröra, advocado och tomater. Sen drack vi rödvin och åt räkor med aioli och bröd. När vinaren var slut åkte vi till söder och mötte upp en kompis till Karro och drack ett par öl. Kvällen avslutades hyfsat tidigt.

Efter jobbet på söndagen åkte jag till skärholmen där Karro jobbar och vi gick och käkade på mcdonalds och bestämde oss för bio. Brüno blev det. Sjukt rolig men även helt galen. Se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0