Varningssignalerna blinkar

Häromdagen hade min chef ett "snack" med mig då jag missat en legetimations kontroll på jobbet. En minderårig kille köpte nikotintuggumin av mig utan att ja kollade leg. Sånt får konsekvenser på Supermarket ska jag säga.
En skriftlig varning mottogs av chefen och ett par ursäkter senare satt jag åter i kassan och kollade leg på ALLA! Ja alla. Okej, inte folk med rullator och käppar men ja kollade en som var född 1960. Hon blev glad så de va ju bra!

Annars försöker jag fixa till min lya på bästa sätt. Att laga mat på gasspisen skrämmer fortfarande skiten ur mig så idag åt jag sallad.
Jag ska komma över min rädsla, så småningom.

Skatteverket har gjort sitt. pengar på kontot!

Kommentarer
Postat av: Emma

vart flyttade du ?:) Härligt med egen lägenhet!

// kusin Emma:D

2009-07-09 @ 20:20:37
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0