You can call me, The Faghag

Igår hälsade Qim på mig och sov över.
Vi möttes upp på stan för öl och sushi. Så tre öl senare drog vi hem till mig där det blev ett par glas körsbärsvin vilket vi på nåt sätt fick att smaka gott! Allt som behövdes var lite sprite och jordgubbar.

Skeppsbar var första anhalten där vi drack en öl med min vän Karro som höll sig till en öl och åkte hem sen. Men jag och Qim drog till Kolingsborg där det var en väldigt gayvänlig klubb.
Och tro mig när jag säger att vi dansade tills det rann svett från både panna och rygg, haha.

Ja var sugen på att gå in i VIP rummet men vakterna utanför var inte så trevliga, dom hade bara överkroppar och wresling-masker på sig riktigt kinky. Ja var tydligen också tvungen att ta av mig på överkroppen om jag skulle bli insläppt, så jag gav upp. Men jag undrar vad som hände där inne.. hmm.

Fulla och glada staplade vi in på mcdonalds och det blev plus-menyer utöver det vanliga. Åter hemma kröp vi till kojs och vaknade väl hyfsat fräscha.

Snart ska vi fika innan han återvänder till Katrineholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0