birdsnest

Talk about utpumpad till maximum!

Ja har jobbat så hårt nu sex dagar i sträck så igårkväll deckade jag klockan halv tio med tv och dator på. Jaja jag vet vad som tänks " vafan hon jobbar på ica, SÅ jobbigt kan det inte vara".
MEN DET ÄR DET! speciellt när man åker på stängning och prompt måste plocka in massa tunga grönsaker, då är det fan jobbigt.
Äh nu känner jag mig löjlig, men du Dessi som ja vet kikar in här ibland, vad har du att säga om det här, ja menar ica-syster till ica-syster. Peace.

Idag är det sol och då vankas häng på taket med munspelet i högsta hugg!
Tja då 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja för f-n kunder som klagar och slår sönder flaskor i golvet så man får skura borde portas. En går ju fan snart i väggen pust! ;)

2009-05-24 @ 16:06:12
Postat av: Anonym

nä du nu får du ta och skärpa till dig!!!!

2009-05-24 @ 19:46:27
URL: http://morelina.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: haha okej :P ja du får ha lite uppsikt på honom ;)

2009-05-25 @ 18:49:22
URL: http://miniiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0