Borstade Rödbetor och fänkål!

Ja sånt ska jag tydligen äta om jag nu ska lyssna på en bok som pappa gav mig igår, "Mage-och tarm" som den så fint heter.
Ja säger inte att det är nåt fel på rödbetor och fänkål(vill inte uppröra nån) men jag hatar att äta något när nån eller i mitt fall, en bok, säger åt mi vad jag ska äta.
Jo men som när man va liten och mamma sa att man sulle äta mycket c-vitaminer när man var sjuk och blåbärssoppa när magen var dålig. JAg älskar all frukt med c-vitaminer och jag älskar blåbärssoppa. Men när jag blev tillsagd att "nu är det bra för dig att äta det här", Då vägrade jag.
Likadann är jag nu.



Ps. Skuldlistan är skriven. Jag är härmed skyldig pappa ca 7000 spänn och syrran 2000 riksdaler. Men inte hänger jag läpp för det, allt löser sig så småning om.. eller?!.
Jo det är klart. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0