Clara the Bandit

Jo jag har väl alltid gjort olagliga saker genom min uppväxt och lixom lärt mig skilja på rätt och fel själv. Jag snattade, hakade på när vänner gjorde inbrott i skolan lite då och då, testade droger och lite sånt smått och gott.
Men det är bra för nu har jag lärt mig.

Därför kände jag mig lagom häftig när jag plankade heela vägen till jobbet och heela vägen tillbaka hem! Jag är fortfarnde lika osmidig när jag ska ta mig förbi spärrarna.
Jag försöker spela cool och springa ifatt någon som ska in samtidigt så ja kan planka mig fram lite undangömt bakom den andre personen.
Men de funkar inte om man fastnar i mellan och slår i låret så hårt så man skriker av smärta. Men när jag insåg att jag dragit allas blickar till mig höll jag tårarna tillbaka och gled vidare, lika cool som vanligt.

Lagförbrytaren Clara in action:
(Roskilde 2007)

                


Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt kort Clara =)

2009-05-21 @ 15:39:53
URL: http://annafrisell.blogg.se/
Postat av: Dessi

Hahahahahahahha jävla sköning!

2009-05-22 @ 12:01:13
URL: http://desireebilgrav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0