Fågelmat gillar jag

Mätt som en kärna sitter ja här eftr att jag tryckt i mig en halvkylling såhär på kvällskvisten.. mmm. Jag såg att någon där ute gillar mitt mattema, vilket jag inte har skapat medvetet det är bara så att jag kretsar runt mat helt enkelt.
igår åt jag anka föresten, äsch.

Jag har hängt hos min trogne vapendragare Melina i flera dagar nu, hey ja va ju tvungen att inspektera varenda vrå för att se om hon gjort ett bra köp och det har hon. Dagarna har inneburit kaustiksoda, lutstenar, stopp i avlopp, servering av äggmacka och kaffe, mellan har lagat härliga soppor! 
Och idag åt vi pannkisar med färska jordgubbar och honung! Va fan tillbaka till maten, vad är det för fel på mig? 

Snart lägger jag ner det här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0