Fallande kondomer kommer lastat

Idag jobbade jag i kassan på ICA och det var så sjukt mycket folk att vi fick öppna ALLA kassor. Jag lubbade till kassan lääääängst bort som typ aldrig används, och jag förstår varför nu.
Jag som vanligt ska hoppa upp på stolen lite snygg och lixom glida in med benen under disken och börja pipa in varorna.
Men jag mister kontrollen eftersom denna stol har sjukt bra glid i glidet så jag faller av stolen men lyckas fånga mig precis innan jag slår i golvet, jag står alltså i någon slags felvänd brygga eller nåt.. Alla kunder i kön asgarvar och jag med "Ojoj, där hade jag visst lite brått, hehe". 

-------
För någon vecka sen stod en man i ca: 80-års åldern i kassan och skulle just betala när han frågar: "föresten säljer ni fortfarande kondomer?" "Ehhh..aah. Vi har Profil bara..he.eh" "Jaha ja, jag ska inte ha några idag" "ok.." Jag blev lika röd i ansiktet som ICA tröjorna vi har på oss, ha. För 80 åriga gubbar har väl inte sex..eller? Hoppas inte det.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha vilken gubbe :P Ofta man frågar efter något man inte ska ha :P Men som sagt han kanske bara ville veta till en annan gång ;)

Gå gärna in på min blogg och läs dagens barncitat, barn är för härliga!

Kram!

2009-05-20 @ 18:17:40
URL: http://miniiida.blogg.se/
Postat av: Yffa

haha roligt inlägg :P Vad pinsamt du haft det idag då :)

2009-05-20 @ 18:20:03
URL: http://yffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0