Im growing up-

Nästan iallafall. Idag ska räkningar betalas in till en lägenhet som jag inte bor i, det känns sådär. Men jag får ju flytta dit om circus en vecka eller så och det känns as kul!
Pengarna står pappa för. På den fronten skäms jag, äsch vi har lagt upp en avbetalningsplan så det löser sig. 

Och vill han få ut mig krävs tuffa tag, jag ger mig inte av hur lätt som helst! hey, vem vill lämna ett place där maten står på bordet när man slutar jobbet och bäst av allt. Han klagar inte på mitt stökiga rum!Han tycker som jag att man hittar saker bäst om det är lite rörigt. 
Yes. han är min pappa.

Såg lägenheten igår iallafall. Den va fin och jag kan nog trivas där. Men jag är inte den mest kräsna människan heller. Har man bott i kollektiv med två killar pallar man ALLT.

Koka kaffe här näst

Ikväll ska jag på förhandsvisnings bio! Det ska bli roligt, även fast filmen verkar schait

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken film var det då??

2009-05-27 @ 21:18:38
Postat av: Anna

Vilken fim var det då???

2009-05-27 @ 21:19:10
Postat av: Anonym

mohahahaaaa



Annars är jag bra att städa

2009-05-27 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0