Mat är lycka

I förrigår åt jag indisk buffé till lunch, igår blev det pizza, och snart kommer en thailåda hem från thaikiosken nedanför. Fan jag måste flytta ifrån pappa så fort som möjigt, han gör mig till ett fetto!  Men jag är lycklig!

Personalferre snart. skit jobbigt för jag måste visa min bästa sida och göra ett bra intryck, men jag gillar inte min bästa sida. suck. Det kommer bli en lång kväll med många falska leenden. Nej fan va negativ jag är det blir nog skitkul och alla är säkert jätte snälla!
Vi ska ju faktiskt ha femkamp och bowling inklusive gratis mat och dryck, snarr snarr.

ska trycka i mig min thaimat och sen jäsa ett tag innan jag sticker.
snopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0