Tjat tjat tjat

Jag vet att jag inte är någon mästerkock och maten blir inte alltid perfekt men jag är för i helvete ingen idiot!

Varenda gång jag lagar mat här hemma smyger pappa in helt utan anledning i köket (han låtsas som han ska hämta något, men går iväg tomhänt) och säger lite tyst "sänk värmen", "det är färdigt nu", "oj, nu hällde du väl på lite mycket salt". Vafan om jag vill ha salt mat får väl jag göra det, för observera att jag endast lagar mat till mig själv eftersom min far äter på dom mest underliga tidpunkter.
Det är iallafall fruktansvärt irreterande and I can't take it anymore.

Så jag flyttar om ca 2 veckor till okända marker där jag ska pissa rivir och visa att det är mitt! Jag trodde pappa skulle bli lite ledsen iallafall men han undrar hela tiden när jag får flytta in.
Jag känner mig ju inte mer tillfreds här när pappa alltid refererar till mitt rum som "datarummet" eller "arbetsrummet" fastän ingen arbetar här, det står en dator thats it..

Äsch snart är det över, om två veckor om ja inte hinner ta mitt eget liv innan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää kom till mellan ska jag ta hand om dig!!!

tVÅ VECKOR GÅR FORT SOM ATTAN!!! pyuss

2009-05-18 @ 22:13:34
Postat av: Anonym

Nää kom till mellan ska jag ta hand om dig!!!

tVÅ VECKOR GÅR FORT SOM ATTAN!!! pyuss

2009-05-18 @ 22:13:42
URL: http://morelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0