Träning pågår in the livingroom

Min pappa kör något privatträningspass i Thaichi/Qigong för någon snubbe. Hoppas han betalar bra eftersom  jag inte kan gå ut ur mitt rum för att äta frukost. Undrar om man kan hitta något smarrigt här i rummet..

Dagen består av ett efterlängtat möte med min underbara vännina Ellen som åkerupp till stockholm över dagen bara för att träffa mig! Hennes sambo följer med också, men han är väldigt trevlig med.
Vi ska nog äta sushi och bara mysa i solen. För det är det idag. Sol alltså.

Jag struntade i min sjukhustid på SÖS idag föresten, detta varpå jag hade blivit kallad oansvarig. Hur fasiken skulle jag veta att jag först skulle gå till vårdcentralen och ta en passa prover som dom skrivit ner åt mig. (Jag såg inte det pappret, honest misstake).
Men sjuksköterskan var trevlig när ja ringde och sa : "krya på dig". Va!? sa jag då. "Ja, Krya på dig". Men jag är inte sjuk. "Nehe, ja antog det eftersom du inte kunde komma idag". Vafan, typiskt er sjukskötersor att hitta på en massa sjukdomar!
HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0